^ALémCiLéR^

ALem Burda !! Her Ortama Akarız..
 
AnasayfaTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Gerçek Yaşanmış Bir Olay

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
KraLiçe
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 239
Kayıt tarihi : 25/07/09
Nerden : ADANA

MesajKonu: Gerçek Yaşanmış Bir Olay   C.tesi Tem. 25, 2009 3:04 pm

*YAŞANMIŞ GERÇEK OLAY
*adamın biri arabasıyla giderken yolda bir yolcu alır arabaya.... adam arka tarafa biner.....
şöför - eee hemşerim kimsin nereye gidersin...der....
yolcu - ben Azrailim..canını almaya geldim der......
şöför alaycı bir tavırla
- sen mi Azrailsin der..yaw senin gibi Azrail olurmu hiç der....
yolcu sakin bir tavırla
-sen daha önce Azrail gördünmüde tarif ediyorsun der... ve ekler
yolcu - inanmadın bana öylemi der....
şöför - inanmadım tabii der......
yolcu - o zaman 200 metre ileride bir adam daha alacaksın der.....
gerçekten de adamın dediği gibi şöför 200 metre ilerde bir yolcu
daha alır.. ama yolcu ön tarafa oturur...olaylar bundan sonra daha da enteresanlaşır.....
şöför yanındakine...
- ee sen klimsin nereye gidersin der....öndeki
- abi ben merkezde biryerde indirirsen çok sevinirim adım felanca der......
şöför - yaw şu arkadaki adam bana Azrailim diyo görüyonmu şu herifi
hem iyilik ediyoz hemde dalga geçiyor zibidi der....
öndeki arkaya bakar ama kimse yoktur....
öndeki - abi arkada kimse yokki.....
şöför hışımla arkaya bakar ve
- körmüsün be adam arkada oturuyorya der.....
öndeki arkaya bir daha bakar ve
- abi senin kafan iyimi yoksa dalga mı geçiyorsun der...
bu sefer arkadaki söze girer....
- gördünmü der öndeki beni ne duyabilir nede görebilir der şöföre.
şöför bir anda dizlerinin bağı çözülür bet beniz atar....
arkadaki şöföre...
- hadi der arabayı kenara çek 2 rekat namaz kıl canını alacam
der.....
şöför ağlamaklı çaresiz bir şekilde arabayı kenara çeker ve iner
arabadan.....
sonra....
sonra ne olmuş biliyormusunuz?????
adamlar arabayı aldıkları gibi kaçmışlar...Smile) Smile)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
NiLGün.96
PrenSeS
PrenSeS
avatar

Başak Sıçan
Mesaj Sayısı : 372
Kayıt tarihi : 25/07/09
Yaş : 21
Nerden : GiResun (:

MesajKonu: Geri: Gerçek Yaşanmış Bir Olay   Paz Tem. 26, 2009 12:20 am

öLdm GüLmekden...
Komedi ya bu FıkraLar ... (:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
KraLiçe
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 239
Kayıt tarihi : 25/07/09
Nerden : ADANA

MesajKonu: Geri: Gerçek Yaşanmış Bir Olay   Paz Tem. 26, 2009 1:07 pm

=D yaa ama kim olsa inanır xD
Koptum yaaaaa Laughing Laughing Laughing
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
xBabyqirLx
Admin
Admin
avatar

Aslan Manda
Mesaj Sayısı : 620
Kayıt tarihi : 24/07/09
Yaş : 20
Nerden : SaqoPa'nın KaLBinDen xD

MesajKonu: Geri: Gerçek Yaşanmış Bir Olay   Paz Tem. 26, 2009 4:42 pm

Süper Ya
PayLaşım İçin Tşkler (:

Hatta Bunu Da Çok qüsel hareketler bunlar programında canlandırmışlardı hiç unutmam Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
KraLiçe
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 239
Kayıt tarihi : 25/07/09
Nerden : ADANA

MesajKonu: Geri: Gerçek Yaşanmış Bir Olay   Salı Tem. 28, 2009 3:41 pm

ÖnmLi deiL (:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Gerçek Yaşanmış Bir Olay
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» OLAY ÇEVRESİNDE OLUŞAN EDEBİ METİNLER
» yav ekmn konuyu açmşn insanı iki bişe yazar=Pp

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
^ALémCiLéR^ :: ALemciLer Forum EqLence BöLümü x] :: FıkraLar-
Buraya geçin: